wtorek, 6 stycznia 2009

Fwd: Trzech Króli

Jak świętować ?

---------- Forwarded message ----------
From: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Date: 2009/1/6
Subject: Trzech Króli
To: pascal.alter.diagnostik@blogger.com


Jak nie zmarnować święta?
Swiętować.
Ale jak świętować, to nie takie proste Blaise Pascal - jeśli wokół pracują, i czy chcę, czy nie - mnie też się to udziela.
Jakby powiedzieć dokładniej, to jestem do tego "ich pracowania " - wciągany; otóż, bardzo wyjątkowy to dzień Trzech Króli - ale akurat wokół się zawzięli.
...
Podwójnie przykro, bo niebo nad K.uniosło się wysoko; ani chmurki i co jeszcze ważne - prawdziwa zima, prawie 10 stopni mrozu i troszkę śniegu.
..
Ma przyjść jeszcze jedna Pani Nauczycielka, a juz były dwie dziś, a jedna przez pomyłkę, ale będzie jeszcze jedna więc czekamy.
Wprawdzie te wizyty są nie do mnie, nie te czasy, gdy mnie odwiedzały BABKI fajne nawet - to do Fili sciagają; nauczanie indywidualne.
Nie wiem jak to Nachbarin zalatwiła, ale wszystko legalne.
Zatem mam dyzur przy drzwiach, jakas herbata etc., a Fili czeka przy stole - i trochę żal, bo to jest naprawdę maglowanie, takie nauczanie indywidualne.
Nauczyciel jest w swojej roli, ,ale  uczeń sam jeden musi starczyc za całą klasę.
Nie zazdroszcze także nauczycielom, tej sytuacji, bo przeciez biegają, stresują się dodatkowo; nie mieliśmy tam dobrych otowań, to fakt.
I cóż to za wynagrodzenie ?
powiedziałbym wprost; żenujące.
..
Na początku grudnia, jakoś to się zaczeło, to nauczanie indywidualne, albo w końcu listopada.
Na początku bylo napięcie, aż błyskało, ale już oswoiliśmy się - a nawet polubili - jak sądzę.
W każdym razie ciekawe obserwacje, obustronne  - jak sądzę.
...
Także wyznaczyli  na dziś odczyt wody, ale miał być do 12, - przyszedł Starszy Pan przed chwilą, i tłumaczy,że ma cały rejon., wymnia bloki mówi,że dużo dośc; u niego tylko 55 mwtrów na trzy osoby, a tutaj ponad 80 !
..ale były wizyty świąteczne \/
Były i z kąpielami, a K. bazował dwa tygodni jak nic - i kąpiele i w ogóle, więc podskoczyło akurat.
Humoru ten odczyt - nie poprawił,fakt.
Otóż jestem zdania, że starsi ludzie - nie powinni pracować, a tym baardziej łazić po mieszkaniach, zagladać do łazienek - w niewytartych butach !
Dobrze,że to przewidziłem i usunąłem matę sprzed wanny - ale i tak musiałem ścierać posadzkę.
.z drugiej strony, cóż gosciu jest winie, że musi dorabiac do emememe, i że jest zima, i że takie zużycie.
...
Tak świętuję - na razie - Trzech Króli.,
..
Jak przyjdzie Pani B. - to już bedę wolny i zacznę świętowanie, fakt.

Brak komentarzy: